HEMMA

2009-08-11, 15:14:43 / Kategori: Allmänt
Hejj bloggen !:*
nu är jag hemma och kan skiriva lite på bloggen jag har
varit i lindesberg i helgen och tävlat de va kull , förutom
när min mototrcykel gicck söder "pinsamt" och tråkigt!
aja men nu så gör jag ingenting har tråkigt  men ihelgen
ska jag te sundsvall KUL!ska köra och träffa mina underbara
kompisar steffi och gagga har inte träffatt er sen i piteå!!
HEJDÅ PUSSPUSS<33:*


julia

hej lilla vän<3

va fan har du vart hela sommaren?! typ ingen har träffat dig :((<3, saknar dig grymt mkt<3

åker till turkiet på fredag men sen träffas vi ju i skolan ;)<3



2009-08-11, 16:36:23

julia

du fick :DD<3, men ska jag ringa dig imorrn då eller? :p<3

du kan ju svara i en komentar på min blogg eller ågot xp <3 :DD



2009-08-11, 16:45:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?